Wyręczy Państwa w całym procesie obsługi codziennej obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej

2021-03-04

Od teraz masz łatwo dostępny dla uprawnionych osób, centralny rejestr korespondencji z szybkim podglądem dokumentów. Obieg korespondencji przychodzącej pozwoli uporządkować jej rejestrowanie i wewnętrzną dystrybucję w organizacji. AMODIT pozwala na swobodne i szybkie przekazywanie korespondencji między osobami lub wprowadzenie reguł przekazywania. Wyręczy Państwa w całym procesie obsługi codziennej obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. W związku z tym, że Vario dba, by każdy dokument był zaewidencjonowany raz, przekazanie korespondencji do wielu adresatów nie powoduje zwiększenia objętości plików. AMODIT może automatycznie nadawać każdej rejestrowanej korespondencji przychodzącej i wychodzącej unikalny numer zgodnie z wzorcem stosowanym w Twojej organizacji. Coraz więcej firm i instytucji decyduje się na wprowadzenie systemów komputerowych do ewidencji korespondencji wchodzącej i wychodzącej oraz elektronicznego obiegu dokumentów. Obsługa korespondencji w multibiurach jest prosta, a zasady są przejrzyste! W ofercie posiadamy 3 pakiety, w skład których wchodzi: wirtualny adres, obsługa i skanowanie korespondencji, warszawski numer telefonu oraz tabliczka firmy przed wejściem do biura. Pełna obsługa korespondencji przychodzącej, powiadomienia e-mail i sms o otrzymaniu poczty, skanowanie przesyłek, przesyłanie korespondencji na wskazany adres. Obieg korespondencji wychodzącej wspiera organizację w jej tworzeniu, akceptacji i wysyłce. W siedzibie klienta świadczone są usługi związane z przyjmowaniem, rejestracją oraz dystrybuowaniem przesyłek przychodzących, a także odbieraniem, rejestracją i wysyłką korespondencji wychodzącej. Uzupełnieniem usługi jest wsparcie obiegu dokumentów wewnętrznych oraz obsługa przesyłek wielkogabarytowych. W Vario można również zorganizować wysyłanie korespondencji tradycyjnej. Sam proces obsługi korespondencji jest niezwykle prosty i odbywa się w kilku etapach. W procesie automatycznie zostaje wypełniona pocztowa książka nadawcza oraz dziennik korespondencji wychodzącej. System Amodit pomaga w tym, by obieg korespondencji był rzeczywiście płynny, dynamiczny i dobrze zorganizowany. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom obieg korespondencji staje się szybki, łatwy i sprawny. Ewidencja korespondencji wychodzącej ma na celu właściwe skatalogowanie wszystkiego, co opuszcza firmę. Odbiory z siedziby zamawiającego, a następnie opracowanie korespondencji pocztowej, to nasza wizytówka. Często to właśnie sekretarki i asystentki są odpowiedzialne, na polecenie przełożonego, za tworzenie korespondencji zewnętrznej i dokumentów wewnętrznych. Kancelaria firmy PIKA to profesjonalny outsourcing procesów związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej Twojej firmy. Cyfrowe wersje Państwa korespondencji dostępne są online przez przeglądarkę internetową z każdego miejsca na świecie. ) oraz przyporządkowanie korespondencji do jej właściciela - osoby, do której akceptacji (lub po prostu wiadomości) trafi dokument w kolejnym kroku.